Vanliga frågor - Leveranser
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är normalt 1–2 arbetsdagar inom Sverige, (+1 dag för Norrland/Gotland). Vid högsäsong, som jul, kan det ta lite längre tid. Vi kan tyvärr inte erbjuda någon expressleverans utöver denna snabba leveranstid för tillfället.
Vilka leveranssätt erbjuder ni?
Vi skickar alla våra beställningar med PostNord. Paketet levereras direkt till din brevlåda. Om det inte får plats, eller om det är för stort, levereras det till ditt närmaste ombud, och du får en avisering när det är redo att hämtas. På grund av försändelsens vikt och storlek levereras den i första hand till brevlådan. Det går tyvärr inte att välja ombud.
Kan jag ändra leveransadress efter jag gjort en beställning?
Det är inte säkert att vi kan ändra leveransadressen efter att du gjort en beställning. Det går endast om vi inte hunnit hantera din beställning ännu. Kontakta oss så snart som möjligt på [email protected], så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
Hur spårar jag min leverans?
När vi skickar din beställning får du ett mejl med ett försändelse-ID. Klicka på försändelse-ID:et, så tas du direkt vidare till PostNords spårningssida, där du kan följa din leverans!
Vilka länder levererar ni till?
För tillfället levererar vi endast till Sverige. Vi arbetar på att kunna erbjuda leveranser till fler länder inom en snar framtid. Håll utkik på vår hemsida för uppdateringar!
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket hos ombudet?
Om du inte hämtar ut ditt paket i tid kommer det att returneras till oss. Vi tar då ut en administrationsavgift på 150 kr, som dras från beloppet som återbetalas. Kontakta oss om du har några frågor kring detta!