Vanliga frågor - Retur och reklamation
Kan jag returnera en eller flera spel i min beställning? Hur lång är leveranstiden?
Ja, du kan returnera ett oanvänt spel inom 14 dagar. Kontakta vår kundtjänst, [email protected]., för att få retursedel och instruktioner. Läs mer här: Köpvillkor & Privacy Policy.
Vad gör jag om jag mottagit en trasig försändelse?
Om du har mottagit en trasig försändelse, vänligen ta en tydlig bild på skadan och skicka den tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst på [email protected]. Vi hjälper dig att lösa problemet så snabbt som möjligt!
Kan jag reklamera produkten om jag inte är nöjd?
Ja, vi har en nöjd-kund-policy! Om du inte är nöjd med din produkt kan du reklamera den. Det enda vi ber om är att få ställa några frågor för att bättre förstå vad det var du inte gillade – det hjälper oss att förbättra våra spel. Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig vidare!
Vad gör jag om jag tror att spelet inte är komplett?
Om du misstänker att något saknas i spelet, kontakta oss direkt på [email protected]. Vi hjälper dig att reda ut det och ser till att du får allt du behöver för att kunna spela!